Traphek garantie en reparatie

Traphek .nl zet zich in om kwalitatief goede traphekjes aan alle klanten te leveren. Al onze producten zijn daarom standaard tot één jaar na aankoop voorzien van een garantie op materiaal- en fabrieksfouten. Sommige fabrikanten bieden een langere fabrieksgarantie op het traphekje. U kunt bij onze klantenservice navraag doen wat de fabrieksgarantietermijn op uw traphek is.

Wanneer beslist wordt dat een artikel een fabrieksfout vertoont, dan is reparatie of vervanging van uw traphek geheel kosteloos voor u. De beslissing tot reparatie of vervanging is aan de specialisten van traphek .nl.

Een reparatie van het traphekje kan onder andere inhouden dat u een reparatieset of vervangende onderdelen toegestuurd krijgt en welke u zelf kunt monteren.

Traphek .nl hanteert een ‘return-to-base’ garantie. Dit houdt in dat u zelf verantwoordelijk bent voor het retourneren van producten die in aanmerking komen voor fabrieksgarantie. Wij verzenden het defecte product naar de fabrikant zodra deze bij ons is gearriveerd en na beoordeling/reparatie zullen wij er voor zorgen dat het artikel weer naar u teruggestuurd wordt. Helaas hebben wij geen invloed op de reparatieperiode van een defect product. Traphek.nl kan geen vervangende artikelen leveren om de reparatieperiode te overbruggen.

Wanneer de garantietermijn is verstreken of wanneer het defect niet onder de fabrieksgarantie valt, dan zullen we indien mogelijk het product graag repareren voor een redelijk bedrag. Traphek.nl kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het repareren van defecten, wanneer deze niet onder de fabrieksgarantie vallen.

Wanneer uw product een gebrek vertoont dat binnen de garantievoorwaarden valt, dan kunt u een garantieclaim indienen. Stuur alstublieft een email naar service@babysupershop.eu en voeg, indien het gebrek zichtbaar is, een foto toe van het gebrek. Indien u vragen hebt over de fabrieksgarantie, dan kunt u contact opnemen met één van onze telefonisten via 0900-5081000 (€0,15 per minuut).